8 de julho de 2009

O ataque do lobo


Hoxe tiven un traballo atípico: ir verificar un ataque de lobos... e deberon ser... ainda que a miña formación como bióloga e etóloga non é que sexa moi boa...
O reconto final foi, 5 ovellas feridas, 6 mortas, das que unha foi completamente devorada, e as outras sen tocar a penas..so tiñan lesións no pescozo, igual que as feridas...
¿¿¿ alguén me pode verificar se este é o comportamento habitual???
Por enriba, non levaba a cámara de fotos, así que tirei algunhas co móbil, e son bastante malas. que se lle vai facer...

4 comentários:

...triz disse...

coitada...

tecla disse...

No tengo ni idea amiga.
Debe de ser por los cuentos de Grim, pero los lobos me dan pavor y nunca me he dedicado a estudiar su comportamiento.
Pero me ha interesado tu propuesta literaria.
Sentía curiosidad

Chihiro disse...

Bueno, non fixen unha busca moi profunda, pero tras unhas pequenas correccións ortográficas aqui está o que atopei:

"La realidad es que los lobos atacan normalmente todos juntos a una sola presa a la que devoran practicamente en el acto, al tratarse de ganado humano, de presencia humana, sus ataques son rapidos y lo mas breves posibles, tan solo en raras ocasiones y en circunstancias muy especiales, en las que se sienten rodeados, atacan a todo lo que se mueve,los que si actuan masacrando, son los perros de caza, entenados para matar todo lo posible en el minimo tiempo posible, tras ser abandonados."

Chihiro disse...

Na mesma páxina está unha descrición de lesións que coincide exactamente con as que tiñan as ovellas, e o feito de que comeran unha sola, tamén se axusta, sen embargo, o nº de baixas é moito maior do que debería ter sido... een fin, que non me sacou de dúbidas...